Registracija za nove korisnike

Prihvaćam uvjete?

Login




Zaboravili ste lozinku?



Otvori

GLAZBA ZA TIJELO I UM

Valpovo

  • Valpovo

  • Valpovo

  • Valpovo

Novo: 11.05.2012 u 17:03

Valpovo

 ›

Vijesti

 ›

Hrvatska

 ›

Zdravlje

 ›

ANKA MIHELČIĆ DRŽAVI JE POSTALA PRESKUPA I VIŠE…

Najčitanije vijesti
Vezane vijesti
Zadnji recepti
Hladetina - Valpovo Hladetina
Popularno jelo sa kolinja
Lisnato s višnjama - Valpovo Lisnato s višnjama
Desert nabrzaka
Boršč - Valpovo Boršč
Boršč je gusta…
Najnoviji videi
Mačka protiv printera Mačka protiv printera
Mačka protiv printera
Mlijeko za kavu Mlijeko za kavu
Mlijeko za kavu
Masaža Masaža
Masaža   Skrivena…
Igre, igrice
Ben 10 - Potjera - Valpovo Ben 10 - Potjera

Spasi Gven koja je…

Black Jack - Valpovo Black Jack

Poznat i pod nazivom…

Sparivanje gemova - Valpovo Sparivanje gemova

Obojajte što…

Vijesti 1
11 Ruj 2010

GLAZBA ZA TIJELO I UM

Možda su se tokom povijesti mijenjali žanrovi, teme pjesama, instrumenti, no ostaje činjenica da ljudi vole glazbu. Svatko od nas voli drukčiji žanr i uživamo u njoj na različite načine. Netko ne može bez svog mp3-ja, netko sluša glazbu dok kuha, a netko ne može zaspati bez zvukova. Koji god bio vaš žanr i način slušanja glazbe, note imaju mnogo pozitivnih učinaka.
GLAZBA ZA TIJELO I UM

Glazba, jezik duše, stara je koliko i čovječanstvo

Ublažuje bol
Glazba ima sposobnost umanjiti bolove jer potiče lučenje endorfina i preusmjerava pažnju s bolova. Prema istraživanju objavljenom u Journal of advances nursin, slušanje glazbe na dnevnoj bazi umanjuje kronične bolove i do 21 posto. Isto istraživanje je pokazalo da ljudi pod utjecajem glazbe imaju osjećaj da bolje kontroliraju svoju bol, manje su depresivni i osjećaju se sposobnijima vladati svojom bolesti.

Umanjuje stres
Stres se povezuje s raznim bolestima, te je zbog toga važno ublažiti njegov nastanak i njegove posljedice. Jedno istraživanje je pokazalo da slušanje glazbe oko pola sata dnevno utječe na ublažavanje stresa.

Pozitivno utječe na kardiovaskularni sustav
Glazba također ima sposobnost smanjiti krvni tlak, a kao posljedica umanjuje rizik obolijevanja od srčanog udara i drugih srčanih problema. Istraživanje provedeno u Italiji pokazalo je da i pola sata glazbe dnevno umanjuje krvni tlak.

Stimulira rad moždanih stanica
Glazba s bržim tempom potiče moždane stanice da također rade ubrzano i prate ritam. Mozak radi brže, koncentracija je poboljšanja i bolje razmišljamo. Klasična glazba pak poboljšava koncentraciju na duže staze i potiče kreativnost.

Poboljšava naše vježbanje
S razlogom se u fitness centrima vježba uz glazbu jer ona potiče našu motivaciju zbog kojeg vježbamo bolje, s više predanosti i više se znojimo. Uz to brže mršavimo i dulje ostajemo motivirani.

Povećava optimizam
Depresija, loše raspoloženje, glavobolja, zbunjenost – na sve to može pozitivno utjecati glazba.

Spaja ljude
Muzika ima magičnu moć spajanja ljudi i stvaranja novih veza.


Članovi ovog portala favorizirali su ovaj tekst 0 Srce puta
Vijest se nalazi u:


TEME
  • Facebook
  • Reddit
  • TwitThis
  • Digg
  • del.icio.us
  • Google Buzz

valpovo.net preporuča
Online izdanje - i do 80% popusta
 
Jutarnji List Današnje izdanje (i do 80% popusta) Sportske Novosti Današnje izdanje (i do 80% popusta) Slobodna Dalmacija Današnje izdanje (i do 80% popusta)
Online Riječnik i prevoditelj, Valpovo, valpovo.net Horoskop
N P U S Č P S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
Oglasi

Marketing
Zdrava krava
RBA

Valpovo

 ›

Vijesti

 ›

Hrvatska

 ›

Zdravlje

 ›

GLAZBA ZA TIJELO I UM




Valpovo RSS - Powered by: WMD - Web Hosting - CMS - Izrada Web Stranica - SEO - Hrvatska

Prihvaćam uvjete?